ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים

המורכבות בניהול עסק היא גדולה, ולבטח עסק שמתנהל מול מגוון רחב של גורמים, כמו עובדים, לקוחות, ספקים וגורמים מדיניים ומשפטיים. יש הרבה מרווח לטעויות עבור כל סוג של עסק, ולבטח העסקים הקטנים, ומטבע הדברים, אף אחד לא רוצה להיתבע או להיכנס לסכסוכים עסקיים שיאטו את ההכנסות או את המחזור.

לכן, עסקים רבים שרוצים לשמור על עצמם, נעזרים בשירותי ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים, שמאפשרים להם לפעול בתבונה תוך כדי שמירה על החוק.

יותר כסף, יותר צרות?

ככל שעסק גדל ומתפתח, כך הוא פתוח ליותר סכסוכים עסקיים. יש יותר עובדים, יותר ספקים ויותר לקוחות. המחלקות המשפטיות של החברות הגדולות במשק הישראלי עובדות ללא הפסקה במטרה לפתור סכסוכים ולתת למעסיקים את היתרון בכל בעיה משפטית.

עסק שהפך מקטן לגדול, חייב להבין את המשמעות של ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים על ידי עורך דין דיני עבודה ולראות כי למרות שמדובר בהוצאה, היא לבטח תחזיר את עצמה בעתיד.

 

הפתרון: ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים

מעסיקים רבים לא שוחים בפרטים הקטנים של דיני עבודה מול עובדים, והתנהלות עסקית מול לקוחות וספקים. יש הרבה פרצות בחוק ויש אנשים רבים שינסו לנצל זאת לרווח כלכלי או מקצועי. כל בעל עסק חייב לייצר סביבו הגנת הרמטית ולכן, ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים אשר מבוצע על ידי עורך דין דיני עבודה מיומן, הוא נכס אמיתי.

עורך דין דיני עבודה ידע לספק למעסיק את המידע הרלוונטי לגבי כל פעולה מול כל גורם ולהגן עליו מפני תביעות וסכסוכים פוטנציאליים.

 

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים חיוניים לשמירה על זכויות העובדים

על פי נתונים רשמיים, כמחצית מהתביעות המוגשות לפני בית הדין לענייני עבודה קשורות בצורה כזו או אחרת לקיפוח העובד בגלל חוסר ידע או חוסר תשומת לב של המעסיק. ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים יכול למנוע את הבעיה הזו ולאפשר למעסיקים להתנהל בצורה הוגנת מול העובדים שלהם, גם אם הם אינם מרוצים מתפקודם.

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים
ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים

עורך דין דיני עבודה אשר מספק ייעוץ קבוע, ומבין את ההתנהלות בעסק באופן ספציפי, יכול להקל לא רק בהפחתת כמות סכסוכי העבודה שמגיעים לפתחם של בתי המשפט, אלא גם בהקטנת הצורך בתשלום פיצויים וסכומים נוספים לעובד הסורר.

 

על מורכבות זכויות העובד והצורך בייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים

על פי חוק, כל מעסיק מחויב לדאוג לזכויות הסוציאליות של כל עובד, אך מדובר לעיתים בעניין מורכב הנוגע למצב החברה ולמצב העובד באופן ספציפי. יש הרבה שאלות ובעיות שעלולות להיווצר עם הזמן בהתנהלות מול עובדים שונים, ולכן, ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים הוא משהו שכדאי לקחת בחשבון, שכן מדובר בהוצאה שמטרתה לחסוך כספים רבים למעסיקים בטווח הארוך.

לרוב, עורך דין דיני עבודה מהווה השקעה שמחזירה את עצמה, לבטח אם ברשות העסק כמות גדולה של עובדים שבאים מרקעים שונים.

 

שמירה על האינטרסים של המעסיק בעזרת עורך דין דיני עבודה

שמירה על זכויות העובד היא חשובה מאוד הן עבור עובדים עצמם וכמובן, גם עבור המעסיק. סכסוכי עבודה בין מעסיקים לעובדים מפריעים לשגרת העבודה התקינה בכל כך הרבה מובנים, ולכן קבלת ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים זוהי החלטה שיכולה לחסוך הרבה מאוד כסף, זמן ומשאבים נוספים.

העובדים כיום יכולים לתבוע את מעסיקיהם על הרבה מאוד הפרות של דיני העבודה בישראל, כולל הפרות קטנות מאוד באופן יחסי, של אי תשלום שכר חודשי לאחר ה – 9 לחודש העוקב. הידע הנוגע לזכויות העובד נגיש כיום יותר מאי פעם, ויש עובדים רבים ששמים לב לפרטים הקטנים ויכולים להזיק ממש למעסיקים שאינם מתנהלים בדיוק על פי דרישות החוק.

מדוע ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים הוא הוצאה הכרחית ומשתלמת

עורך דין דיני עבודה המעניק ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים הוא כלי חשוב מאוד להתנהלות התקינה של כל עסק. שירות שכזה חייב להיות כלול בתקציב השנתי של העסק, ולבטח אם הוא מתעסק מול עובדים, ספקים או אנשי שירות מכל סוג שהוא.

 

להימנע מסכסוכים באמצעות ייעוץ משפטי וליווי קבוע למעסיקים

הסכסוכים העסקיים לא נוגעים, כמובן, רק לעובדים ממורמרים או דקדקניים, אלא גם לנותני שירות אחרים. יש הרבה מאוד ספקים, אנשי שירות, לקוחות וגורמים מדיניים ומשפטיים שמולם נדרש כל עסק להתנהל. מטבע הדברים, אפשר להסתבך, בשוגג או בחוסר תשומת לב, בנושא התשלומים למדינה או לספקים, ובמקביל, לפתח סכסוך עם נותן שירות.

כל סיטואציה שכזו היא מורכבת מאוד, ויכולה להימנע מראש אם דואגים לקבל ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים, מאיש מקצוע כמו עורך דין דיני עבודה איכותי.

 

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים מול ייעוץ נקודתי של עורך דין דיני עבודה

הייעוץ של עורך דין דיני עבודה למעסיק יכול להיות נקודתי, ויכול להיות כללי, במסגרת הסדר של ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים. למשל, בנושא תשלומים לספקים השונים ולעובדים, על ההתמודדות הכללית מול לקוחות, גיבוש אמנה כללית לחברה מבחינה עסקית משפטית, וכן קביעת נורמות (עם גיבוי משפטי) לנושאים כמו ימי חופשה, חופשת מחלה, פדיון כספים, פנסיה ועוד.

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים זה משהו ששווה כאמור המון כסף למעסיקים, אך גם המון שקט נפשי בהתמודדות מול עובדים, בכל סטטוס שהוא.

 

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים מקנה שקט נפשי

העסקת עובד כוללת המון פרמטרים, שהאדם הפשוט כלל לא חושב עליהם, כולל דמי נסיעות, תשלומי פיצויים, בונוסים, תמלוגים ועוד. לכל סכום כסף שעובר יש משמעות משפטית ועתידית, גם על נושא הפיצויים בעת עזיבה. המטרה היא לסיים את ההתקשרות בצורה הטובה ביותר, וללא סכסוך שיגיע לבית המשפט.

כדי למנוע את הסיכוי הקלוש של סכסוכים מול עובדים או מול כל גורם אחר, עורך דין דיני עבודה מגבש תוכנית עבודה ויודע גם לספק ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים ולספק את אותו שקט נפשי שהמעסיק מחפש, אשר יאפשר לו להתעסק בעניינים מקצועיים ובעשיית רווחים, ולא בסכסוכים משפטיים מול עובדים.

 

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים זמין במגוון תצורות

ייעוץ משפטי וליווי משפטי קבוע למעסיקים יכול לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים. ראשית, אפשר לקבל ייעוץ על בסיס קבוע, אך רק במקרי הצורך ולעבוד עם עורך דין דיני עבודה בפורמט של פרילנסר. עם זאת, ככל שהעסק גדל ומגיע להיקף פעילות משמעותי, אין מנוס מסכסוכים עסקיים שצצים מעת לעת ויש לשכור עורך דין דיני עבודה או אפילו לייצר מחלקה משפטית שתעזור ב"כיבוי שריפות" ומניעתן במישור המשפטי.

 

כל התכנים המובאים להלן אינם משמשים בתור חלופה לייעוץ משפטי מקצועי מול עורך דין המתמחה בדיני עבודה, והם מתפרסמים לידיעה כללית בלבד. המידע בעמוד זה אינו על תקן מידע משפטי מחייב, ואין להישען עליו בשום אופן. במקרים בהם דרוש ליווי משפטי בנושא יחסי עבודה, יש לפנות באופן ישיר להתייעצות משפטית מול עורך דין מומחה לדיני עבודה.